24 Saatte Kargoda |
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir. Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir. Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir. İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir. 24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir. Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar. |
UML ve Dizayn Paternleri Pusula Yayıncılık |
||
|
||
|
|||
|
C++, Java ve C# ile UML ve Dizayn Paternleri
Nesne yönelimli programlama, günümüzde en sık kullanılan yazılım geliştirme tekniği ancak bu konu programlama dillerinin sözdizim özelliklerinden, sınıf, arayüz, türetme veya sanallık gibi temel alt başlıklarından ibaretmiş gibi algılanmaktadır. Oysa nesne yönelimli programlama denilince bilinmesi gereken konular; modelleme, dizayn prensipleri, paternler ve UML notasyonudur. Bu kitap sayılan konuları üç dilde ve örneklerle ele almaktadır.
Kitabın hedeflediği okuyucu kitlesi sadece bu dilleri öğrenmekte olan kişiler değil aksine halihazırda bu dilleri kullanarak uygulama geliştiren ancak kariyerinde yazılım mimarı, proje yöneticisi gibi unvanları hedefleyen yazılımcılardır. Özellikle üniversitelerdeki (yazılım mühendisliği, yazılım mimarisi, nesne yönelimli programlama vb) dersler için akademik kaynak niteliğindedir. Kitaptaki tüm konular örneklerle anlatılmakta ve bölüm sonlarında sorular yer almaktadır. Ayrıca kitabın bir bölümü yazar tarafından “proje örnekleri” diye nitelenen çeşitli teknolojilere ilişkin daha kapsamlı uygulamalara ayrılmıştır. Bu bölümde ön plana çıkan olgu; katmanlı mimariye göre uygulama geliştirmedir. Kitapta ek bir bölüm olarak giriş seviyesinde ve okuyucuya proje yönetimi hakkında genel kültür kazandırmak amacıyla XP, Scrum, MSF, RUP gibi metodolojiler ele alınmaktadır.
• UML (Unified Modelling Language)
• Tasarım ve Paketleme Prensipleri
• Dizayn Paternlere Giriş ve Temel Kavramlar
• Nesne Oluşturulmasına/Yaratılmasına İlişkin (Creational) Patern’ler
• Davranışsal (Behavioral) Patern’ler
• Yapısal (Structured) Paternler
• Yazılım Mimarisi ve Mimari Paternler
• Proje Örnekleri
• Sembolik Banka Modellemesi
• Çok Katmanlı Web Uygulaması
• Android Uygulamasından ASP.NET ile Yazılmış bir Web Servisine Erişim
• Android Dosya İşlemlerinde MVC Patern’inin Kullanımı
• Çok Katmanlı Android Uygulaması
• Yazılım Geliştirme Sürecinin Modellenmesi
Bu Ürüne Bakanlar Bunlarada Baktı |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|