KitapSeç | 9,9 |
Yaklaşık 2 İş Günü |
|
|||||
Satıcı: KitapSeç Satıcı Ünvanı: ADRES7 Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri Anonim Şirketi İletişim: Satıcıların iletişim e-posta adresi kitapsec tarafından kayıt altındadır. |
21. yüzyılın en büyük nimetlerinden birisi, teknolojinin 1950’lerden itibaren oyunları elektronik cihazlarla buluşturup “dijital” denilen yeni bir ortama taşımasıydı. Bu sanal dünya, 90’ların gelişiyle birlikte internet isimli bir kavramla bütünleşince, cihazların insanlarca üretilmiş yapay zekâsına karşı oynanan oyunların yerini, diğer insanlara, yani gerçek oyunculara karşı mücadele etmemizi sağlayan çevrimiçi oyunlar aldı. Oyun sektörünün itici gücüyle gelişen dijital platformlar, MMO’ların, yani devasa çevrimiçi çoklu oyunculu oyunların gelişiyle birlikte tüm dünyayı yepyeni bir çağa sürükledi. Artık gen, dil, köken, kültür, cinsiyet ve yaş gibi kavramlar önemsenmeksizin, tüm insanlar birer cihaz aracılığıyla birbirlerine oyunların zararsız ve barışçıl ortamı üzerinden meydan okuyabiliyordu kısa zaman içerisinde en iyi oyuncular kendilerini belli etmeye, diğer oyun sevdalıları da onların yeteneklerini izlemeye başladı. Dijital canlı yayın platformları olan Twitch ve YouTube’un gelişimi sonrasında, çevrimiçi oyunculuk bir gösteri ve eğlence pazarına dönüşerek, hayatlarımıza e-spor kavramını dahil etti…
Elinizdeki bu eser, tarihçesinden hukuki boyutuna, takım modellerinden sponsorlarına, sosyolojisinden gelir düzeylerine, küresel ölçekteki büyüme hızından milyar dolara varan mali hacmine, alt branşlarından turnuvaların ödül havuzlarına, oyuncu özellikleri ve maç temposundan izlenme rakamlarına dek e-spora ilişkin merak ettiğiniz ve bilmek istediğiniz her noktaya ışık tutuyor. Sıfırdan başlayarak e-sporcu, takım sahibi yahut sponsor olmak isteyen herkese adım adım ipuçlarını sunarak kılavuzluk yapıyor, akademik atıfları ve güncel rakamları ile bu ekosistemin dinamiklerinin her boyutunu açıklıyor. Artık dünya çapındaki en saygın kurum ve kuruluşlarca saygın bir spor dalı olarak kabul görmeye başlayan, futbol ve basketbol gibi geleneksel spor branşlarına izleyici rakamları ve kâr marjı yönünden şimdiden rakip olan, geleceğin en önemli yatırım ve spor alanlarından biri addedildiği için ülkemizde ve dünyada pek çok geleneksel spor kulübü tarafından benimsenen ve devletlerin desteğiyle kurulan federasyonlarının yanı sıra kendi uluslararası yapılanmalarının da sayesinde hukuki boyutu güvence altına alınan e-spor fenomeni, yediden yetmişe herkes için bir başvuru kaynağı olması maksadıyla hazırlanan bu kitapta, sizleri bekliyor.
1 |
Etik Hackerlığa Giriş Hayy Kitap |
180.00 TL
117.00 TL
| 569 adet Satıldı |
2 |
İnternet Fıkhı Nureddşn Yıldız Tahlil Yayınları |
120.00 TL
78.00 TL
| 226 adet Satıldı |
3 |
Çocuklar İçin Kodlama ODTÜ Yayıncılık |
120.00 TL
87.00 TL
| 209 adet Satıldı |
4 |
C ile Programlama Palme Yayıncılık |
854.00 TL
| 120 adet Satıldı |
5 |
Yeni Başlayanlar İçin HTML5 CSS3 ve Javascript Fahrettin Erdinç Abaküs Kitap |
320.00 TL
256.00 TL
| 114 adet Satıldı |
6 |
Arduino ve Android İle Uzaktan Kontrol Sistemleri Kodlab Yayınları |
168.75 TL
119.81 TL
| 102 adet Satıldı |
7 |
Programlamayı C ile Öğreniyorum Palme Yayınevi |
426.00 TL
| 91 adet Satıldı |
8 |
Python Öğreniyorum Gökhan Su Kodlab Yayın Dağıtım |
187.50 TL
133.12 TL
| 89 adet Satıldı |
9 |
Hacking Interface Bilişimin Yeraltı Dünyasından Kodlab Yayınları |
187.50 TL
133.12 TL
| 87 adet Satıldı |
10 |
Unity 3D ile Oyun Programlama Kodlab Yayınları |
250.00 TL
177.50 TL
| 84 adet Satıldı |