Ara
24 Saatte Kargoda
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir.
Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir.

Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir.
İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir.
24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir.
Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Satıcı Puanı: 9,9
Kitapsec.com müşterileri tarafından verilen zamanında gönderim, paketleme ve genel alışveriş deneyimi puanlarına göre satıcı puanı hesaplanmaktadır. Değerlendirmeler son 6 ay içerisinde yapılan değerlendirme sayısını vermektedir.

Dijital Oyunlar ve Hikayeler Nobel Bilimsel Eserler

%10
20.00 TL
18.00 TL
Bu ürün tedarik aşamasındadır
Mağaza : KitapSeç
9,9
Yayınevi / Marka : Nobel Bilimsel Eserler
ISBN : 9786257932271
Kazancınız : 2.00 TL
Kazanacağınız Puan : 18 Puan
Sayfa Sayısı : 156
Kitap Ebatı : 14x22
Bugün Ziyaret : 2 kişi bu ürüne baktı
Kargo İndirimi : 690 TL üzeri Kargo BEDAVA
Tedarik Süresi : Yaklaşık 2 İş Günü
Bu ürün size KitapSeç tarafından gönderilecektir

Dijital Oyunlar ve Hikayeler Nobel Bilimsel Eserler

Bireylerin hayatında çoğu zaman eğlenceli ve keyifli bir alanı ifade eden “oyun” kavramı bugüne kadar birçok disiplin tarafından incelenmiş, gerek tarihsel gelişimi gerek toplum ve bireyler üzerindeki etkileri birçok çalışmada ele alınmıştır.

Bu kitapta oyun, bireylerin boş zamanlarını geçirmelerini sağlayan bir araç olmaktan çok, içerisinde bir hikâye barındıran kültürel bir anlatı olarak kabul edilmektedir. Bunun yanı sıra yaşamın her alanını derinden etkileyen dijitalleşme olgusu, geleneksel oyun anlayışının dönüşmesini de beraberinde getirmiştir. Dijital oyun olarak adlandırılan bu anlatı, aynı zamanda klasik oyun anlatılarıyla hem benzerlikler taşımakta hem de farklı yönleriyle değerlendirilmektedir.

Kitapta hikâye anlatıcılığı, dijital oyundaki karakterler, arketipler, tasarım, kurgu ve olay örgüleriyle ilişkilendirilip özel bir alana taşınmaktadır. Kitap, oyun literatürüne hikâye anlatısı çerçevesinden bakmakta, göstergeler ve hikâye örgülerini mitsel birçok ögeyi barındıran “God of War” oyunu üzerinden çözümlemektedir.

Bu Ürüne Bakanlar Bunlarada Baktı
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler
Kategoriler