24 Saatte Kargoda |
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir. Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir. Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir. İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir. 24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir. Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar. |
Türk Sinemasında Toplumsal Gerçekçilik Serüveni Toplumsal Gerçekçilikten Toplumsal Kaderciliğe Akademisyen Kitabevi |
||
|
||
|
|||
|
1. BÖLÜM
Sinema Tarihinde Gerçekçi Gelenek
1.1. Gerçekliğin Estetik Yansıması: Marksist Bakış
1.2. Gerçekçilik Dönüşüyor
1.3. Sinematik Gerçeklik Üzerine
1.3.1. Birbirini Tamamlayan İki Gelenek: Biçimcilik ve Gerçekçilik
1.3.1.1. Gerçekliğin laboratuvarı: Biçimcilik tartışmaları
1.3.1.2. Sinema Aracılığıyla Gerçekliğin İfşası
1.3.3. Yeni Bir Biçim ve Öz Yaratma Çabası: İtalyan Yeni Gerçekçiliği
2. BÖLÜM
1960’lar Türkiye’sinde Sanat, Edebiyat ve Toplum
2.1. 60’lar Türkiye’sinde Siyasal, Ekonomik ve Toplumsal Yaşam
2.1.1. 27 Mayıs 1960 Darbesi
2.1.2. 1961 Anayasası
2.1.3. Koalisyon Hükümeti ve Adalet Parti iktidarı
2.1.4. Sanat ve Edebiyatın Yolu Toplumsal Gerçekçilik ile Kesişiyor
3. BÖLÜM
1960’lar Türkiyesi’nin Toplumsal Meselelerine Filmlerle Bakmak
3.1. 1960’lar Türk Sinemasında Film Üretim Pratikleri
3.2. 60’larda Sinema Seyircisi
3.3. Sine-İş’ten Sinematek’e 60’lar Türk Sinemasında Örgütsel Yapı
3.4. Dönemin Tartışmalı Kavramları: Halk Sineması ve Ulusal Sinema
3.5. Toplumsal Gerçekçilik Ruhu Yeşilçam’ı Sarıyor
3.5.1. Toplumsal Gerçekliği Yansıtmayı Amaç Edinmiş Filmler ve Anlattıkları
3.5.1.1. Suçun Toplumsallığı: Gecelerin Ötesi
3.5.1.2. Kolektif Bilinç Uyanıyor: Otobüs Yolcuları
3.5.1.3. Haksızlıklar Karşısında Eğilmeyen İrade: Yılanların Öcü
3.5.1.4 Zonguldak’a Sığamayan Mühendis: Şehirdeki Yabancı
3.5.1.5. Bir Yerel Seçim Mücadelesi: Yarın Bizimdir
3.5.1.6. Daha İyinin Ne Olduğunu Öğrenmek: Şafak Bekçileri
3.5.1.7. Nereden Senin Oluyormuş?: Susuz Yaz
3.5.1.8. Amerikan Yardımıyla Türeyen Zenginler: Suçlular Aramızda
3.5.1.9. İstanbul’a İntibak Edemeyenler: Gurbet Kuşları
3.5.1.10. Sıra Bizde Çocuklar: Bitmeyen Yol
3.5.1.11. Taşı Toprağı Altın Şehir
3.5.1.12. Karanlık-tan Uyananlar mı Demeli?: Karanlıkta Uyananlar
3.5.2. 1965-1970 Yılları Arası Toplumsal Gerçekçiliğin Seyri
3.5.2.1. Kırsalın Toplumsal Sorunları ile Temas Etmiş Filmler
3.5.2.2. Türk Sineması’nın Gurbetçilerinden: Ben Öldükçe
Yaşarım, Bir Türk’e Gönül Verdim
3.5.2.3. Batılılaşma Arzusunun Erozyona Uğrattığı Hayatlar
3.5.2.4. Siyasal ve Kamusal Düzene Dair Söylenenler: Artık Düşman Değiliz ve Linç
3.5.2.5. Genç Neslin Ahlak Bozumuna Uğradığını İddia Edenler
3.5.2.6. Türk Sineması’nın Kıbrıs Sorununa Karşı Konumlanışına Dair Örnekler
3.6. Bir Kavram Önerisi: Toplumsal Kadercilik
SONUÇ
KAYNAKLAR
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|