Ara
24 Saatte Kargoda
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir.
Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir.

Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir.
İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir.
24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir.
Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Satıcı Puanı: 9,9
Kitapsec.com müşterileri tarafından verilen zamanında gönderim, paketleme ve genel alışveriş deneyimi puanlarına göre satıcı puanı hesaplanmaktadır. Değerlendirmeler son 6 ay içerisinde yapılan değerlendirme sayısını vermektedir.

Mastermind Cinius Yayınları

%30
100.00 TL
70.00 TL
Bu ürün tedarik aşamasındadır
Mağaza : KitapSeç
9,9
Yayınevi / Marka : Cinius Yayınları
Yazar : Serol Aksel
ISBN : 9786257095822
Kazancınız : 30.00 TL
Kazanacağınız Puan : 70 Puan
Sayfa Sayısı : 140
Kitap Ebatı : 13x19.5
Bugün Ziyaret : 5 kişi bu ürüne baktı
Kargo İndirimi : 590 TL üzeri Kargo BEDAVA
Tedarik Süresi : Yaklaşık 2 İş Günü
Bu ürün size KitapSeç tarafından gönderilecektir

Oyun 1971 yılında ilk defa İsrailli iletişim uzmanı Mordecai Meirovvitz tarafından yayınlandığında ismini Mastermind koymuştu. Bir anda çok fazla ilgi gördü ve sevildi. O halinde iki oyuncu birbirlerine göstermeden renkli piyonlardan oluşan 4`lü şifre oluşturuyordu. Örneğin kırmızı-yeşil-kırmızı-mavi şeklinde dizilmiş şifre, karşıdaki oyuncunun denemeleri sonucu bulunmaya çalışılırdı. Bunun için şifreyi tutan oyuncu bulmaya çalışan oyuncunun denemelerine yönelik ipuçları verir onu doğruya yönlendirirdi. Deneme ile şifre karşılaştırılarak yeri ve rengi tutan her piyon için &`;+” rengi tutup yeri tutmayan her piyon &`;-&`; için verilirdi. Örneğin şifreyi tutan oyuncu 2 - , 1 + dediğinde, deneyen oyuncu denediği piyonlardan 2` sinin renginin tuttuğunu ama sıralamadaki yerlerinin doğru olmadığını buna karşılık bir piyonun yeri ve renginin doğru olduğunu bilirdi. Bu şekilde verilen ipuçlarını kullanarak iki oyuncu birbirinin şifresini bulmaya çalışırdı.

Oyun çok sevilince farklı modelleri ortaya çıktı. Piyon yerine farklı objelerle oyun daha zevkli hale getirilmeye çalışıldı. Mastermind özellikle farklı düşünme modelleri geliştirmeye yönelik zihin açıcı bir oyun olduğundan başlarda gençler arasında rağbet görürken sonra her yaştan insanın tutkusu haline geldi. Özellikle beyin egzersizi olarak iyi bir araç olan mastermind oyununun programını yazıp kitaplaştırmak benim içinde heyecanlı bir serüven oldu..

Bu Ürüne Bakanlar Bunlarada Baktı
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler
Kategoriler