24 Saatte Kargoda |
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir. Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir. Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir. İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir. 24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir. Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar. |
Çocuklar için Algoritma Temelli Bilgisayarsız Kodlama Etkinlikleri Bülent Çobanoğlu Pusula Yayıncılık |
|||
|
|||
|
|||
|
Çocuklar için Algoritma Temelli Bilgisayarsız Kodlama Etkinlikleri
Ülkemizde kodlama dolayısıyla programlama eğitimi, artık erken yaşlarda okul öncesinden başlayarak ilköğretimde verilmektedir.
Bu kitap, her evde, her okulda her öğrencinin bilgisayar ya da tabletlere erişimi olmadığı düşünülerek bazı temel kavramların çocuklara kağıt üstü etkinliklerle tanıtılmasını hedefler.
Bu kitabın amacı algoritma ve kodlama mantığını anlatmak, algoritmik düşünme becerisini çocuklarımıza kazandırmaktır.
Elinizdeki kitap çocuklarımıza; problem çözerken odaklanma ve dikkatini verme, algoritmik düşünme becerisini kazandırma, kodlama mantığını, programlama temel konularını yer değiştirme, döngüler, karar yapıları, sıralama algoritmaları gibi ve bilgisayar sistemlerinin anladığı dil olan ikili kodlamayı ikili sayı sisteminin çalışma mantığını öğretmede iyi bir yardımcı kitap olması amacıyla hazırlanmıştır.
Kitap içerisinde yön bulma, labirentten çıkış, koşullu yapılar, döngü, yer değiştirme, sıralama, en kısa yolu bulma, ikili kodlama, ikili bulmaca, algoritma oluşturma, algoritması verilen kodlama alanını boyama, kodlamalı sudoku, yapay zekâ etkinlikleri gibi her bir bölüm kendi içinde kolaydan zora giden birçok etkinliğe yer verilmiştir.
Son olarak da bilgisayarsız kodlama etkinliklerinden bilgisayarlı kodlamaya metin ya da blok nasıl geçileceği örnek uygulama üzerinden gösterilmiştir.
Bu Ürüne Bakanlar Bunlarada Baktı |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|